syamieyda's FotoPage
idacayang
By: i d a c a y a n g

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Tuesday, 9-Dec-2008 04:49 Email | Share | | Bookmark
~akma~

 
gambo nih aku amik masa p tengok perasmian monsoon cup kat pulau duyung...
nampak cam comei jer jelingan dia tuh,,, ekekekeke...


Monday, 8-Dec-2008 10:40 Email | Share | | Bookmark
taman tamadun islam...

kat taj mahal... acham, nurul & akma...
singgah minum2 kat masjid badshahi, lahore...
kat masjidil aqsa, jerusalem...
View all 7 photos...
lamanyer x apdet fp nih... hihihihi...

gambo2 nih aku amik masa bawak adik & anak sedare acham p taman tamadun islam, pulau wan man, terengganu kelmarin...
patutnyer, raya haji nih aku ngn acham sama2 dpt cuti 5 hari...
tp... disebabkan musim hujan dan banjir kat cni...
makanye... x dapek la kitorg balik beraya... sbb kebykan jalan nk balik perak... ditutup pd kenderaan ringan... ciannyer... kena beraya di perantauan... huhuhuhu...
xpe la... nih la salah 1 pengorbanan di raya korban... ye dak...? hehehehe...

gambo x baper clear... sbb cuaca pon mendung jer...
kitorg pon x sempat nk pusing abih... sebb ujan lebat petang tuh...


Monday, 18-Feb-2008 21:44 Email | Share | | Bookmark
oPaH...

 
lama doh x updet fp..

10 februari aritu... genap 5 tahun aku berkhidmat dgn kkm... dan aritu jugaks... perginya insan yang amat2 aku syg... opah : Hajjah Long Meah bte Bashih pada usia menjangkau 98 tahun...

tmbah terkilan bila di saat2 akhirnya... nama aku yg terkeluar dr bibir dia... aku tau, betapa dia mengharapkan kehadiran aku di saat2 susah dan senang dia... mcm dulu2...

skang nih... xde lagik org yg akan jadik peguambela aku... mengiyekan setiap perbuatan... kata2... pendpt... apa aje yg berkaitan ngn aku... ingat lagik, betapa mak ngn cho (kakak mak) angin + jeles bile opah asyik menangkan aku... wlupun, kadang2 aku tau apa yg aku wat tuh mmg salah pun... tp, opah akan setia bersama aku...

aku redha dengan pemergian opah... wlupun rasa terkilan tuh ntah bile akan pergi dr menghantui aku...

dan aku jugak pasti... opah sentiasa merestui apa yg aku lakukan... sentiasa menyokong apa juga tindakan aku... wlupun, dia x lagik bersama aku di dunia nih...

opah... maafkan ida... ida syg opahhhhh...!!!




Tuesday, 27-Nov-2007 17:21 Email | Share | | Bookmark
chenta dangdut series...

kapel pink poyo... ekekekek...
gambo masa lepak2 kat kuala ibai, kuala terengganu...
area kat blakang masjid terapung...
tenkiu tuk abam dome sbb watkan gambo nih makin cung...


cintaku tertinggal di malaysia - dewa

tak pernah sangka jauh dari kamu
membuat aku menderita
sejak mula bertemu denganmu
di negaramu yang indah
aku di sini mengenang kamu
meski aku tak lagi sendiri
ku mula berfikir untuk tinggalkan
kekasihku di jakarta

duhai kekasihku...
cintaku tertinggal di malaysia
haruskah ku kembali
untuk bersamamu
duhai kekasihku...
haruskan kutinggalkan semuanya
yang kumiliki
untuk hidup bersamamu
mungkinkah kamu cinta terakhirku
mungkinkah kamu cinta matiku

ku mulai berfikir untuk tinggalkan
kekasihku di jakarta
duhai kekasihku...
cintaku tertinggal di malaysia
haruskah ku kembali
untuk bersamamu
duhai kekasihku...
haruskan kutinggalkan semuanya
yang kumiliki
untuk kuserahkan hidupku
untuk kuserahkan matiku
duhai kekasihku...
cintaku tertinggal di malaysia
untuk hidup bersamamu
berilah aku satu keyakinan untuk
kekuatan untuk... kesungguhan untuk...
bisa tinggalkan semua untukmu

duhai kekasihku...
cintaku tertinggal di malaysia
haruskah ku kembali
untuk bersamamu
duhai kekasihku...
haruskan kutinggalkan semuanya
yang kumiliki
untuk kuserahkan hidupku
untuk kuserahkan matiku

duhai kekasihku...
cintaku tertinggal di malaysia
untuk hidup bersama...


Friday, 7-Sep-2007 08:11 Email | Share | | Bookmark
majlis pelancaran album faizal af4

 
 
 
View all 5 photos...
masa jengjalan kat mydin mall, kuala ganu...
tak sangka laks faizal nk wat pelancaran album time tuh...

sumer gambo amik pakai enpon jugak...


[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net